Thursday 15 November 2012

Azam Tahun Baru Saya

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah Allah masih lagi bagi peluang dekat kita semua untuk merasa tahun baru. Saya pun rasa sangat-sangat bersyukur sebab ni yang ke 23 kalinya dapat menyambut tahun baru :) So tahun baru kali nie saya berazam untuk menjadi seorang perempuan, seorang anak, seorang sahabat, seorang pelajar, seorang isteri dan seorang ibu yang solehah dan patuh dengan segala tuntutan Allah. InsyaAllah :) Doakan saya :)

Kita ni pun bukan sempurna kan :) So manfaatkan lah masa yang ada untuk berhijrah mencari kesempurnaan :) Janganlah terlalu drastik dalam membuat sesuatu biarlah perlahan-lahan supaya kita dapat merasai dengan ikhlas setiap saat perubahan yang kita buat. Mencari kesempurnaan tak mudah :) Kita kenalah banyak bersabar selepas bersabar dan sabar lagi till the end :)

Jom sama-sama mencari kesempurnaan di dalam kehidupan. Kesempurnaan Iman :) Mudah-mudahan Allah merahmati dan memberi segala keberkatan dan kasih sayangNya dekat kita semua :) Aminnnn...

Salam Maal Hijrah 1434 :)

Puncak Perdana
1 Muharam /15.11.2012
7.40 am




4 comments:

  1. amin... Bahagia bersahabat dengan anda.3 tahun kenal, macam 23 tahun. Sayang our friendship. Sayang kamu. Kita sama-sama tolong ke arah yg lagi baik. Along doakan angah boleh tempuh apa je dugaan yg Allah bagi. Hope kita sama-sama ada n support each other bila sama2 perlukan.
    SALAM MAAL HIJRAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahmdulillah. Mohon maaf kalau agh ade buat silap or selalu sakitkan hati along. Angah manusia biasa yang baru nak belajar pelihara hati. Thanz coz selalu ada ngn agh, tolong agh.Mayb agh x mampu nk balas apa yg along buat. Tapi agh selalu doakan sahabat2 agh. Sebab Allah saja yg boleh membalas segala kebaikan korg kt agh :) Senyum agh hari nie mmg utk org d sekeliling agh. Agh doakan frenship kita til jannah. Aminnn :)Love u jugakkkkkkkkkkkkkkkk :D hikhik

      Delete
  2. salam maal hijrah zura.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam maal hijrah abang.. Abang cepat la balik malaysia...
      Nak merasa nasi minyak nieee :)

      Delete