Monday, 29 October 2012

Menghargai Kehilangan

MUNGKIN
Suatu masa... Kita pernah merasai kehilangan... 
Kehilangan yang melekat sehingga menggoncangkan hati. 

MUNGKIN
Kita tak sedar kehilangan membawa satu perasaan ... Satu perasaan hati
'Aku Tak Mahu Kehilangan Untuk Kedua Kalinya'

MUNGKIN
Kita tak perasan hati ini semakin kejauhan... Kekosongan... Kesunyian... Akhirnya merasa kehilangan. Kamu tak mengerti apa itu kehilangan.

MUNGKIN
Apabila nama Kamu terpadam sendiri... Kamu akan mengerti akan kehilangan
 Kamu akan lebih menghargai kehilangan diri aku sebagai teman hati kamu

DAN MUNGKIN
Aku Tiada Lagi Di Sisi
Maaf


~ Ku Akui ~

Friday, 26 October 2012

Monday, 22 October 2012

DilaYanaTyaZura ( DYTZ )

DYTZ..... Mereka teman suatu ketika dahulu... Kini dan selamanya...

Buat sayang2 ku Dila Yana and Tya... thanz coz pernah jadi mber yang sporting, baik, caring n u all memang the best! Tak pernah lupa korang... Cuma masa memisahkan kita . Tapi jauh di mata  dekat di hati kannnn..???? Sayang korang Giler-gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

Memori Terindah Bersama Sayang2 ku




Bila tgk gambar dulu2 bersama mereka serius rindu sangat...


rindu DILA... Cepat2 kawen yea sayang hehe


TYA... Zra doakan kamu bahagia n jadi isteri yang solehah k sayang :)


4EVER LOVE



sayang2 ku.. ingat tak time nie? :)


:)


YANA... Rindu giler nk dengar kamu nyanyi!



:)




H1N1 hehe



~    NEVER END    ~

Apabila Aku Sedang Menangis

Apabila Aku Sedang Menangis...

Aku Mencari Tempat Untuk Mengadu....

Apabila Aku Sedang Menangis...

Aku Tanya Hati Di mana Kamu...

Monday, 15 October 2012

Sahabat

Kadang-kadang  lebih baik sekadar menjadi teman daripada menjadi sahabat.
Kadang-kadang sahabat itu tak perasan tentang hati orang sekelilingnya apabila terlalu mengejar teman yg jauh di mata sahabat di hati sedikit dipinggirkan walaupun tak terniat. Mungkin dia tak perasan tetapi sebagai seorang sahabatnya mestilah dapat rasa... apabila hati sahabat ini cuba berkongsi kadang-kadang mata pun  dia tak pandang. acuh tak acuh saja. Tetapi dengan teman yang baru saja kenal em  lain pula caranya. Ada istilah bosan ke dalam bersahabat ni? Tak tahu lah kan... Dia sahabat. Saya cuma seorang teman.