Tuesday 12 February 2013

Sebenarnya Aku...

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Sebenarnya aku...
Berusaha mencari aku... Berusaha menjadi aku

Sebenarnya Aku...
Takut mereka salah tentang ku... Tapi ku biarkan saja rasa itu terbang menjadi debu..
Kerana tahu mereka tak merasai aku

Sebenarnya aku...
Tak mahu rasa ini... Tak mahu rasa itu...
Tapi aku tak bisa melanggar sebuah ketentuan Maha Kuasa

Sebenarnya aku...
Ingin mendampingi sebuah rasa
Rasa bahagia. Rasa tenang. Rasa kasih sayang. Rasa cinta abadi
Makanya Aku memohon dariNYA siang bertemankan nyiru langit biru
dan malam bertemankan bulan dan bintang

Sebenarnya aku...
Pendosa dunia yang mencari sebuah cahaya
Bukan cahaya matahari di siang hari. Bukan cahaya bulan di malam hari.
Tetapi cahaya dari pemilik cinta yang hakiki
La'ilah Ha'illallah

zara saae
12.2.13
bandar baru bangi
8.33 am



No comments:

Post a Comment