Thursday 7 February 2013

CinCin Di Jari Manis

Dengan Nama ALLAH yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang ;)

Entry kali ni saya mau bicara mengenai CinCin. Cincin milik saya. Beli sendiri coz single lagi kan :) Bab cincin nie orang suka tegur sebab saya selalu pakai cincin kat jari telunjuk and jari hantu. Ada yg tanya kenapa tak pakai cincin kat jari manis. Maaf la yea actually saya tak minat nak pakai cincin kat jari manis. So masa mula2 beli saya kecik kan cincin ikut jari hantu. But lately i dont know y hati nie tiba-tiba terasa nk pakai cincin kat jari manis. So tadi pergi buat kali kedua kat kedai emas PKNS Bangi then kecilkan ikut jari manis. Bila pakai aje kat jari manis tiba-tiba hati rasa nak kawinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;) hikhik Tapi calon tarakkkkkkkk lagi. Tak pa lah.. in sya ALLAH ada rezeki mai la 2. Itu semua rahsia ALLAH. Mudahan2 boleh jadi orang yang sabar dengan setiap ketentuan ALLAH aminnn... :)


2 comments:

  1. kan manis di jari manis.

    haha pantun tu pantun :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yunkkkk... tp tuannya x semanis
      cincin di jari manis la kannn hikhik ;)

      Delete