Thursday 6 December 2012

Akhirnya Kau

Assalamualaikum :)
Halluuuuuuuuuuu... Jom Senyum dulu :)
Entry kali nie saya nak buat satu adaptasi kononya ajelah adaptasi dari lirik lagu KU AKUI by HAFIZ. Baca gubahan saya sambil dengar lagu ni ok :) Jom!


Aku mahu katakan kepada mu kekasih
Kesilapan yang pernah kau lakukan dulu
Ternyata kau yang harus dipersalahkan
Kau akuinya sendiri

Kau terlalu leka dengan kerjaya
Kau terlalu mengejar kekayaan di dunia ni
Kau tahu betapa hancurnya hati ku laluinya sendiri
Kau akuinya sendiri

Jika kau dapat mengulanginya lagi
Sebuah perjalanan cinta bersama aku
Aku yakin kau kan jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini kau rasa kehilangan
Kau sedar betapa pentingnya aku di sisi
Yang selalu ada
Yang selalu rindu
Terhadap diri mu

Jangan!Jangan!
Jangan kau ulangi lagi

Jika kau dapat mengulanginya lagi
Sebuah perjalanan cinta bersama aku
Aku yakin kau kan jaga
Sebaik-baik cinta ini

Kini kau rasa kehilangan
Kau sedar betapa pentingnya aku di sisi
Yang selalu ada
Yang selalu rindu
Terhadap diri mu

Akhirnya Kau Akui Sendiri
Kau bukan lagi pemilik cinta ini
Zara Saae
Shah Alam
6/12/2012
10.20 am

No comments:

Post a Comment