Thursday 4 April 2013

I Want You To Be My....

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Lama tak merapu kat blog nie terasa kekok pulak nak melepas rasa. Padahal orang tak baca pun kann. Just now... ALLAH saja yang tahu gelisah dalam hati. Selalu rasa dalam ketakutan, kesedihan. Aku sambut setiap ujian tu dengan hati terbuka in sya ALLAH.. Yang Maha Berkuasa mengetahui segala-galanya.

Aku ditimpa masalah bertubi-tubi. Aku memohon kudrat dr kekuatan ALLAH. Alhamdulillah aku masih mampu bertahan. So saat sekarang, bila dalam keadaan macam ni aku terasa memerlukan some1. Some1 yang aku boleh share evrything. Aku selalu memohon agar ALLAH memberikan aku seseorang. Kalau bukan sekarang mungkin nanti dan sabar adalah jalan penyelesaiannya.

Mungkin orang akan cakap mengadu kat ALLAH adalah lebih baik. Yea betul. Aku pun buat macam tu sampai terasa malu. Tapi aku manusia yang memerlukan manusia yg lain utk aku teruskan hidup and berkongsi rasa. Itu fitrah yang aku tidak boleh tolak.

Tetapi saat ni semuanya aku simpan sendiri. Aku mahukan dia ada di sisi. Mungkin untuk tenangkan hati. Tapi aku tahu ALLAH tidak mengizinkan aku untuk itu. ALLAH tahu apa yang terbaik :) Walaupun aku tak tahu siapa dia yang aku tunggu.

Kepada dia yang menerima aku seadanya.. I just want you to be my half...




No comments:

Post a Comment